Priprave članske ekipe v Medulinu

21.02.2013

Priprave članske ekipe: Medulin 15.02.2013 – 17.02.2013.

V petek zjutraj se je članska ekipa odpravila na tridnevne priprave na jug Istre. Ob dvajsetih igralcih se je na pot odpravilo še pet članov strokovnega vodstva. Doma so ostali Sviben David in Jurišić Luka, oba namreč še okrevata po poškodbi, ter Frantar Primož, ki je tik pred odhodom zbolel. Če odmislimo manjši zastoj na slovenski strani meje je kompozicija s tremi kombiji brez neprijetnosti prispela v Medulin.

V hotelu Belvedere je vodja tehnične službe Kotnik Matjaž Kotko poskrbel, da se je ekipa kar se da hitro porazdelila po sobah. Sledilo je kosilo v hotelski restavraciji, po kosilu malo počitka in ob 14uri prvi trening na igrišču št.4. Kot smo na koncu ugotovili je bilo to igrišče najboljše. Zavidali so nam ga tudi slovenski prvoligaši, ki so bili prav tako tu na pripravah.

Med uro in pol dolgim treningom je tehnična služba poskrbela še za vse ostale podrobnosti v zvezi z nastanitvijo. Preveriti je bilo treba tudi najmanjše podrobnosti. Med drugim tudi temperaturo morja.

Kotko je strokovno ugotovil, da je za kopanje še malo premrzlo in ob stalno prisotni burji namakanje ne bi bilo preveč prijetno.

Po opravljenem treningu so igralci odšli pod prho v svoje sobe. Imeli so še malo prostega časa do večerje. Medtem si je stroka ogledala 1.polčas tekme med Triglavom iz Kranja in Jedinstvom iz Bihaća. Seveda v varnem zavetju pred burjo.

Sobotno jutro je prineslo zgodnje bujenje za kar sta poskrbela pomočnik trenerja Grubič Darko in kot najmlajši, igralec Košnik Domen. Po izjavah nekaterih igralcev sta bila malo prezgodnja. Sledil je zajtrk in odhod na trening ob 9-ih. Toktrat smo dobili igrišče št.3.

Velja pohvaliti vse igralce, ki kljub zgodnji uri in burji niso imeli pripomb in so dosledno upoštevali navodila glavnega trenerja Branka Pavlina. Po treningu je sledilo zgodnje kosilo ob 11:30 ter odhod na pripravljalno tekmo v Rovinj. Tam smo se na lepem terenu ob 14-ih pomerili z ambicioznimi domačini iz Rovinja in izgubili z 2:1. Strelec za Šenčur je bil Brezarič Rok. Bili smo za odtenek boljši, vendar se pozna, da nimamo, za razliko od domačinov, veliko možnosti treninga na travnatih površinah.

Po tekmi je sledil prevoz nazaj v bazni tabor. Do večerje je bilo še nekaj časa in vsak ga je zabil po svoje. Stroka in tehnična služba se je podala na izlet s kombijem po bolj ali manj zaprtem Medulinu. Po nekaj neuspelih poskusih se vendar najde odprt lokal in priložnost za eno pivce. Ob kozarčku vina je najbolj užival pomočnik trenerja, saj mu je bilo dovoljeno prižgati v lokalu. Nasmeh mu je šel do... . Dobro da je imel ušesa. Med tem je tudi trener vratarjev Alibabić Elvir zvani Pajo potešil svojo strast na stavnicah.

Po večerji se je strokovni štab malo zadržal v hotelskih prostorih, kjer smo predebatirali razne teme s športnimi prijatelji iz ekipe Roltek Dob.

Nedeljsko jutro je prineslo močo burjo. Po zajtrku je ob 10:30 sledila tekma z avstrijskim nižjeligašem St. Stefan. V dokaj nemogočih pogojih, zaradi močnega vetra žoga ni ubogala, se je tekma kljub našemu hitremu vodstvu končala 1:1. Strelec gola je bil Križaj Nejc. Avstrijci so prikazali borbeno in nepopustljivo igro, nam pa se je poznalo, da so noge nekoliko težke. Po tekmi smo se odpravili še na kosilo in nato kar s težkim srcem proti zasneženi Gorenjski.

Upamo, da bodo priprave v prihodnje še za kakšen dan ali dva daljše. Imeli smo se lepo in smo hvaležni vsem, ki so v težkih finančnih časih omogočili in pomagali, da smo se sploh lahko odpravili v Medulin.